Digital out of Home advertising is één van de snelst groeiende vormen van reclame, omdat het zeer aantrekkelijk is maakt het een indrukwekkende ontwikkeling door in ons land. DOOH maakt gebruik van digitale schermen, zoals billboards, schermen in openbare vervoersmiddelen en winkelcentra, om gerichte en aantrekkelijke advertenties te tonen.
Binnen DOOH advertising wordt gebruik gemaakt van een aantal technologische voordelen die in programmatic display advertising worden gebruikt, zoals targeting en traffic data, maar tegelijkertijd is het volledig immuun voor ad blockers en DOOH advertenties kunnen niet worden overgeslagen of weggeklikt worden door de gebruiker zoals bij Online Marketing wel kan. Deze vorm is – noodgedwongen – zijn tijd vooruit doordat het een vorm van adverteren is die cookieless is. Het lijkt een simpele manier van advertising, maar vereist creativiteit om de aandacht te trekken, iets wat is afgenomen in de tijd met online advertenties.
Als je op zoek bent naar een manier om online campagnes te ondersteunen en je merk meer lading te geven via offline kanalen, dan is digital out of home advertising een uitstekende keuze. Door gebruik te maken van de kracht van digitale schermen en gerichte boodschappen, kun je je doelgroep bereiken op een unieke en effectieve manier.
In DOOH kan elke impressies worden gezien door vele ogen, maar de exacte cijfers zijn niet bekend. Dit maakt het lastig om prijzen te vergelijken ten opzichte van digitale impressies, ondanks dat bereik op verschillende (externe) data punten wordt berekend. Maar toch kan het doeltreffend zijn, met name wanneer het programmatic wordt ingezet. Weten hoe je de kracht van Digital out of Home kent benutten? Vraag ons gerust.
Scherm je zichtbaarheid