DOOH Advertising

Alles over adverteren met digital out of home

We zijn gewend dat we heel specifiek kunnen targeten met Digital Marketing. Maar hoe zit dit met DOOH?

Is bereik meetbaar? Wat kost bereik? Vind hier je antwoord.

Hoe past Digital out of Home in mijn Digitale Marketing strategie?

Welke schermen, formaten, bestandstypes en hoe zit het met Motion?​

Effectief, Flexibel, de touwtjes in eigen hand.

Ja!

Digital out of Home advertising is één van de snelst groeiende vormen van reclame, omdat het zeer aantrekkelijk is maakt het een indrukwekkende ontwikkeling door in ons land. DOOH maakt gebruik van een aantal technologische voordelen die in programmatic display advertising worden gebruikt, zoals targeting en traffic data, maar tegelijkertijd is het volledig immuun voor ad blockers en DOOH advertenties kunnen niet worden overgeslagen of weggeklikt worden door de gebruiker. Deze vorm is – noodgedwongen – zijn tijd vooruit doordat het een vorm van adverteren is die cookieless is. Het lijkt een simpele manier van advertising, maar vereist creativiteit om de aandacht te trekken, iets wat is afgenomen in de tijd met online advertenties.

In DOOH kan elke impressies worden gezien door vele ogen, maar de exacte cijfers zijn niet bekend. Dit maakt het lastig om prijzen te vergelijken ten opzichte van digitale impressies, ondanks dat bereik op verschillende (externe) data punten wordt berekend. Maar toch kan het doeltreffend zijn, met name wanneer het programmatic wordt ingezet. Weten hoe je de kracht van Digital out of Home kent benutten? Vraag ons gerust.

Meer weten over Digital out of Home? ​
Neem dan contact met ons op!